Pakiety wsparcia technicznego

Zapoznaj się z naszymi pakietami wsparcia technicznego dla programów Autodesk. Oferujemy wsparcie, poczynając od instalacji oprogramowania po pomoc w doborze właściwej ścieżki projektowej.

Więcej

Narzędzia pomocy technicznej

Pobierz narzędzia zdalnej pomocy technicznej Graitec, narzędzie LMTOOLS lub uzyskaj dostęp do innych narzędzi pomocy.

Więcej

Warunki licencjonowania

Pomoc i porady dotyczące zgodności z warunkami licencjonowania produktów Autodesk i zarządzania oprogramowaniem Autodesk.

Więcej

Dowiedz się więcej

Kliknij tutaj, aby uzyskać:

Więcej informacji

Wsparcie techniczne Graitec

Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w dostarczaniu wsparcia technicznego dla produktów Autodesk i konserwacji systemów IT dla międzynarodowych firm, jak również osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, Graitec eliminuje Twoje problemy techniczne, dzięki czemu możesz skoncentrować się na swojej firmie.

Sprzedaż to dopiero początek naszej współpracy z Tobą, a częścią procesu dostarczania przez nas rozwiązania jest również współpraca z naszym wysoce wykwalifikowanym zespółem wsparcia technicznego. Począwszy od momentu instalacji, poprzez konfigurację, po zaawansowane porady projektowe, nasz zespół ekspertów jest doskonale zaznajomiony z oprogramowaniem CAD firmy Autodesk, obsługą sieci i technologią stacji roboczych CAD, koncentrując się na minimalizacji kosztownych przestojów.

12-miesięczne wsparcie techniczne

Skontaktuj się ze wsparciem technicznym Graitec:

Tel: +48 12 639 25 00

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Możesz również skontaktować się z nami, klikając przycisk poniżej.

Autodesk

Nasza strona www używa plików cookies w celu usprawnienia działania witryny. Ponadto używamy plików cookies do celów analitycznych i reklamowych. Kliknij Polityka Prywatności, aby dowiedzieć się więcej. Kliknij „Zgadzam się”, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.